Κυριακή 6 Μαΐου 2012

Ιδέες και Λύσεις για Διαχειριστές Πολυκατοικίας

  Νομίζω ότι είναι ευρέως αποδεκτό το γεγονός ότι το ενδεχόμενο διαδοχής στον "θώκο" του διαχειριστή μιας πολυκατοικίας φαντάζει χιτσκοκικός εφιάλτης για πολλούς "μελλοθάνατους-υποψήφιους"!
  Μήπως όμως, υπερβάλλουμε; Μήπως μπορούμε εύκολα και γρήγορα να μεταμορφώσουμε τον εφιάλτη σε δημιουργική πρόκληση; Ψηφίζω ΝΑΙ!
  Η πρότασή μου; Εκμεταλλευτείτε τις νέες τεχνολογίες. Ιδού και οι λεπτομέρειες μιας επιτυχημένης και δοκιμασμένης συνταγής:

 1ο βήμα: Ανοίξτε ένα νέο λογαριασμό σε τράπεζα της αρεσκείας σας. Μην προβληματίζεστε με επιτόκια, κλοπές κτλ. Δεν πρόκειται να αποταμιεύετε μεγάλα ποσά.

 2ο βήμα: Ενεργοποιήστε την υπηρεσία web-banking συνδέοντάς την με τον λογαρισμό που ανοίξατε. Βέβαια και μια prepaid πιστωτική θα μας έκανε μια χαρά. Απλά για λόγους ασφάλειας και ευκολίας θα προτιμούσα το web-banking. Με αυτό τον τρόπο πληρώνετε λογαριασμούς και όποιες άλλες υποχρεώσεις επιθυμείτε από το σπίτι σας και με μερικά μόνο κλικ! Ούτε ουρές σε ΔΕΚΟ ούτε χάσιμο χρόνου, ούτε σπατάλη πολύτιμης ενέργειας και φαιάς ουσίας για τέτοιου είδους εκκρεμότητες!
  3ο βήμα: Δίνετε τον αριθμό λογαριασμού σε όλους τους ενοίκους με σκοπό να καταθέτουν σε αυτό τις υποχρεώσεις τους, αν δεν τους βολεύει να σας δίνουν  τα χρήματα προσωπικά. Για περισσότερη εξυπηρέτηση προτιμήστε τράπεζα, για άνοιγμα νέου λογαριασμού, που να βολεύει κυρίως αυτούς που κάνουν συναλλαγές μέσω ΑΤΜ.


  4ο βήμα: Εφόσον έχετε την συγκατάθεση και των υπόλοιπων ενοίκων της πολυκατοικίας σας (θέμα ημερήσιας διάταξης σε μια γενική συνέλευση) σχηματίστε ένα αποθεματικό κεφάλαιο ίσο με το 50% του μέσου συνολικού ποσού κοινοχρήστων με χρονικό ορίζοντα το έτος (πιο αναλυτικά, αθροίστε το σύνολο των κοινοχρήστων κάθε μήνα για ένα έτος και υπολογίστε τον μέσο όρο). Με τον τρόπο αυτό θα είστε ανά πάσα στιγμή κατοχυρωμένος απέναντι στις απρόβλεπτες καθυστερήσεις καταβολής του ποσού των κοινοχρήστων. Το ποσό αυτό θα συμπληρώνεται πάντα για να είναι σταθερό και έτοιμο να καλύψει την ανάγκη για την οποία δημιουργήθηκε.


  5ο βήμα: Αποκτούμε μια εφαρμογή στην οποία θα εισάγουμε όλα τα στοιχεία που αφορούν λογαρισμούς, ιστορικό πληρωμών, αποδείξεις, μετρήσεις πετρελαίου κτλ. Προσεχώς, η εφαρμογή που υλοποιούμε και είναι σχεδόν έτοιμη, θα ικανοπιήσει αυτές τις ανάγκες. Υπόψη, ότι ο διαχειριστής πρέπει να γνωρίζει τα πάντα που λαμβάνουν χώρα στην πολυκατοικία του (από μια καμμένη λάμπα μέχρι την όποια βλάβη του ανελκυστήρα ή του καυστήρα) έτσι ώστε να δύναται να δίνει λύσεις αποτελεσματικά και αμεσα. Υπάρχει και η λύση της εταιρείας που διαθέτει ανάλογες μηχανογραφικές εφαρμογές, επιτρέψτε μου όμως να σας πω, όσο ευτελές και αν είναι το ποσό (4 ή 5 ευρώ), τα θεωρώ πεταμένα χρήματα όταν ουσιαστικά πληρώνεις κάποιον να σου κάνει τους λογαριασμούς! Αφού και πάλι ο διαχειριστής έχει την ευθύνη των πάντων!


  Ακολουθώντας αυτά, είμαι πεποισμένος ότι οποιοσδήοτε μπορεί να διατελέσει αποτελεσματικά διαχειριστής μιας πολυκατοικίας. Αρκεί πάντα να απολαμβάνει την συνεργασία και την καλή διάθεση και των υπολοίπων ενοίκων έτσι;

Ελπίζω να βοήθησα...

2 σχόλια:

  1. Άν και βρίσκω πολύ έξυπνο το άρθρο καθώς παρουσιάζει απλές και εύκολες λύσεις, έχω μονάχα μια μικρή παρατήρηση. Συνήθως πηγαίνουμε σε εταιρείες διαχείρισης κοινοχρήστων όχι μόνο για να γλιτώσουμε χρόνο. Ο κύριος λόγος είναι για να υπάρχει διαφάνεια μεταξύ των ενοίκων καθώς κάθε εταιρεία είναι υπεράνω υποψίας και επίσης γιατί οι τεχνικές εταιρείες που συνεργάζονται στη διαχείριση είναι συνήθως αξιόπιστες και μπορούν να υποστηρίζουν όλες τις υπηρεσίες καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ποιανού το όνομα θα ανοιχθεί ο εν λόγω λογαριασμός?
    Μπορεί να ανοιχθεί στο όνομα ¨"Πολυκατοικία, οδός τάδε κλπ.?"
    Ή στο ονόμά μου οπότε πάλι θα φαίνεται στην εφορία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή